25.8.04

Talking about ankeat kuulumiset

Ystävien elämistä on ihana kuulla. Niille kuuluu vaikka mitä: graduja ja ensi-iltoja ja kustannussopimuksia ja kurssisuunnitelmia ja lomamatkoja ja sokkotreffejä ja deadlineja ja kirjoitusprojekteja ja uusia vaatteita ja fiksuja kirjoja ja suuria suunnitelmia ja uusia harrastuksia.

Ai mitäkö mulle?
Noh... leivoin pipareita... ja sitten mä tota... pesin noi kaikki kestovaipat mitä me ollaan hankittu... niin ne pehmenee siitä kun niitä pesee... ne pitää pestä osa useampaan kertaankin ennen kuin ottaa käyttöön... mitäs sitte... joo mä kokeilin tollasta uutta kaalireseptiä mihin tulee kookosmaitoa... ja sitte iltapäivällä tein hummusta... imuroin makuuhuoneen... en jaksanu olkkaria samana päivänä... mut pesin mä kaksi koneellista pyykkiä... niin ja aloitin yhtä harrypotteria. Ei mulle oikeastaan muuta.

Palailen maata kiertävältä radalta toivottavasti lähiviikkoina.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home