4.5.04

Puhelu ulkoavaruudesta

*Tililii-tililii*

Minä:
Raisa

Faija:
Niin minkälainen se on se auto. Sillä sinun kaverilla?

Minä:
Siis millä me tullaan niitä kirjoja hakemaan?

Faija:
Niin.

Minä:
Ihan henkilöauto.

Faija:
Ei ne mahdu siihen ne kirjat.

Minä:
Jaa. Tehdään sitten kaksi reissua jos ei mahdu.

Faija:
Kyllä se olisi pitänyt se pakettiauto olla.

Minä:
Kun ei ole yhdelläkään kaverilla omana pakettiautoa.

Faija:
Silti. Onkos sulla niitä laatikoita?

Minä:
No on mulla joitakin. Mitkä ei niihin mahdu, mä laitan vaikka muovipusseihin sitte. Eihän tää ole pitkä matka.

Faija:
Ne repeää ne pussit.

Minä:
Vai niin. Laitan sitten kaksinkertaiset pussit.

Faija:
Pitäisi olla niitä laatikoita.

Minä:
Jaa. No onko sulla tiedossa sitten että mistä niitä nyt saatais?

Faija:
Ei.

Minä:
Sopiiko sitten että teen tämän nyt ihan itse.

Faija:
Joo. Moimoi.

Minä:
Moi moi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home