30.8.06

Lounasflow

Tämä on ensimmäinen postaus jonka olen koskaan kirjoittanut Macilla. Päätin opetella käyttämään näitä. Luokkakaverit jakavat maccitietouttaan onneksi auliisti joten muutama näppäinkomentokin alkaa jo sujua.

Mitä minä nyt sitten teen, opiskelijana kuuden vuoden tauon jälkeen? Juon hirveästi kahvia. Kirjoitan muistiinpanoja. Pidän päiväkirjaa suomeksi ja työpäiväkirjaa englanniksi. Puhuin vierasta kieltä kaiket päivät, tauoillakin. Olen pudottanut lähes 20 prosenttia painostani viidessä kuukaudessa. Mahdun kummallisiin vaatteisiin. Pyöräilen yli tunnin päivässä. Lapsi kertoo iltaisin päivästään asioita joista minä en tiedä mitään. Lapsi osaa sanoa ikä-ä, tarhapäivän jälkeen, ikävä. Niin minullakin. Iltaisin pidämme kaikki koneet suljettuina ja keskitymme rauhallisiin asioihin: hevosiin, valkohaihin, nukkuvaan karhuun ja aa-ram-sam-saniin. Öisin katselen kummallisia unia ahmoiksi muuuttuvista etanoista ja hajoavista patsaista. Herään aamuisin virkeänä. Minulla on suuria odotuksia.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home