28.2.06

Joitain asioita sitä ei vaan tahtoisi kuulla

Varasin teatterilippua. Kaikki meni hyvin siihen asti kun:

Minä: Saako teiltä alennusta ammattilaiskortilla?

Lipunmyyjä: Niin millä?

M: Liiton kortilla.

LM: Siis millä? Tanssijakortilla?

M: Ei kun teatterialan ammattiliiton kortilla. Monissa paikoissa saa alennusta esittämällä ammattilaiskortin.

LM: Voi kuule kun mä en yhtään tiedä. Tanssijakortista olen kuullut. Mä olen ihan tämmöisenä apulaisena täällä vaan.

M: Okei, jos mä kysyn asiaa sitten kun tulen lunastamaan lippua?

LM: Sori mutta mä olen tullut tänne töihin tänään tosi aikaisin. Mä nukuin viime yönä tosi huonosti.

M: Joo, okei, mutta mä varmistan asian sitten lippuluukulta.

LM: Mä söin eilen kaalilaatikkoa ja koko yön oli vatsa sitten ihan tulessa.

M: Kiitos kuulemiin.

LM: Heihei.

---

Loppukevennykseksi urheiluhuumoria.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home