30.6.07

Työhaastattelusi ensimmäinen virhe

Olen aika sissi. Olen viettänyt taaperon kanssa sairaspäivää yksiössä. Apuna ovat onneksi olleet ystävämme Krokotiili Gena ja Muksis. Myös japanilainen kuivaksiopetteluvideo on kuumaa kamaa kuten myös tietty ikiklassikko Pikku Pegasos.

Tämä voisi olla tylsää jossei tyttö olisi niin hyvä tyyppi. Saan hänestä päivittäin kiksejä. Taapero osaa ulkoa jo sivun pituisia runoja, mikä on minusta vähän siistiä. Minunkin lempirunojani olivat Kruununhaan Tarzan ja Kattila ja perunat. Kuulostaa metkalta kun metrin korkeudelta kuuluu "taisteloa allans' monta/ havuoksan rauhanviiri/ päällänsä liapottaa". Taaperon lempiunilaulu on Ei puolikasta. Juhannusyönä hän näki unta Hevi-Arista. Mennessään tänään nukkumaan hän kertoi että aikoi nähdä Hevi-Arista taas unta. Minä saan kuulemma nähdä Krististä.

Hiljan näin unta jossa olin työhaastattelussa. Minulla on silppuinen cv jonka piinkova naisjohtaja avasi väärässä muodossa, .doc-dokumentin selaimeen (ai miten niin nörttiydyn?). Ansioluetteloni oli levällään ruudulla, täynnä värejä ja kirjavia fontteja. Naisjohtaja avasi uuden tekstitiedoston ja kirjoitti siihen valtavalla pikselikoolla muistiinpanoja hakemuksestani, luin hänen olkansa yli. Hän kirjoitti: "Tämä on sinun työhaastattelusi ensimmäinen virhe."

Aika reilu alitajunta meitsillä. Joku taitaa vähän stressata työelämäänsiirtymisestä? Onneksi maanantaina on tiedossa miniloma: päivä Tallinnassa hyvässä seurassa. Aion tuoda mukanani uuden hajuveden ja paljon prosenttisuklaata. Ja hymyä. Jaksaa taas mopata.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home