6.1.04

Top-listan sija 156

No niin. Olen Top-listan sijalla 156. Kyllä se Jussi minua siitä varoittelikin... Että kukaan ei ole kiinnostunut lukemaan sankarillisia kuvauksiani töistä, siitä miten niitä on paljon ja miten olen kiireinen. Työ miten työ niin minä olisin työtyö kirjoittanut vain niistä (töistä)? En minä tiedä miksi kukaan lukee blogeja, mitä ihmiset hakevat? Mitä itse luen? Kysyn Vaan saa nauramaan ääneen kolmella jutulla viidestä, SchizoBlog vinkkaa kirjoja ja ajattelemisen aiheita. Mitvit on kalliolainen ja rock. Mean lukeminen rauhoittaa.

Pitäisikö nyt sitten tehdä se uudenvuodenlupauskin? Jos lupaisin olla esimerkiksi olla käyttämättä sanaa TYÖ kertaakaan koko tammikuun aikana? Miltä kuulostaisi? Saisinko sitten edes puolet menettämistäni 17 lukijasta takaisin? (Älkääkä nyt, arvon YTB:t hymistelkä poskipartoihinne (Meakaan), mikä on teille piraus merta on minulle puolet lukijoistani.)

Tehdään näin. Minä lupaan olla kirjoittamatta töistäni. Voisin sen sijaan esimerkiksi kirjoittaa kirjoista, tietokonepeleistä, teatterista, kallion baareista... mistäs vielä... siitä miten sillä Senilixin puolisolla ei ole nimeä koko sarjissarjassa... kaikennäköisestä.
Ja te, lukijat, lupaatte vastapalvelukseksi listata minut taas Pinserin Pamaukseenne. Hyvä diili.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home