12.12.06

Cognitive load

Tänään olen maalannut yhden pöytälätkän valkoiseksi ja pelaajat mustiksi. Olen myös leikellyt ja liimaillut kullanväristä kontaktimuovia. Jännää tämä korkeakouluopiskelu. Huomenna kenraaliharjoitus ja torstaina sitten demoday. Perjantaina viimeinen luento ja sitten ei muuta kuin pähkinöitä ja romaaneja minulle seuraavat kaksi viikkoa, kiitos. Ja ehkä pari lasia punkkua.

Olen tänä syksynä hukannut viisi kaulaliinaa, kahdet hanskat ja kaksi pipoa (toinen niistä sairaan hieno Jacques Cousteau-tyylinen villapiponi, tummansininen ihanuus, nyyh). On vaan niin liikaa ajateltavaa että joku vaatekappale voisi pysyä mielessä ellei sitä ole vyötetty kiinni.

Mutta mitä pitäisi ajatella siitä että tänään laukkua purkaessa sieltä löytyi aivan tuntematon pipo? Musta, puuvillaa ja hyvännäköinen, mutta ei ainakaan minun. Kenenköhän hatun olen nyysinyt?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home