3.5.05

Ahneet feissarit

Tällä viikolla pitäisi antaa elämäni ensimmäinen blogiaiheinen haastattelu. Lehti ilmestyy vasta syksyllä joten lisää aiheesta tuonnempana. Jännittää osaanko sanoa aiheesta mitään, toisaalta kyllähän minun pitäisi, RaparperiBlogikin on porskuttanut menemään jo syyskuusta 2003. Eiköhän siitäkin selvitä.

Maailman ärsyttävin feissari yhytti minut eilen. Olen tottunut kuittaamaan suurimman osan lähestyjistä sanomalla "minä tuen teitä jo kuukausittain", koska niin se on. Olen yleensä saanut vastaukseksi kiitoksen ja/tai hymyn. Hyvä mieli kaikilla. Tämä eilinen jatkoi seuraamistani ja intti tahtoisinko nostaa kuukausittaista avustussummaani? Edes kolmella eurolla? Sian leuka sentään! Kun minä tuen lafkaa kympillä kuussa, tulen tukeneeksi sitä vuodessa 120 eurolla. Se on paljon se. En minä toudellakaan tahdo nostaa summaa vielä kolmella eurolla, kiitos vaan. Kiittämättömyys on maailman palkka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home