9.4.07

Suurpiirteisyyttä

Minä olen suurpiirteinen ihminen. Olen hyvä suurissa linjoissa. Tämän takia olen hyvä leipomaan sämpylöitä mutta huono leivoksissa. Osaan maalata t-paidan vapaalla kädellä mutten neuloa. Olen oppinut ajattelemaan että suurpiirteisyys on hyvä taito asia monessa asiassa. Tiettyihin toimiin se ei kuitenkaan sovi. Kuten tukan ajamiseen.

Ajoin siis kesätukan. Nätin, aika pitkän, 9-millisellä. Käytyäni suihkussa huomasin että keskelle päätä jäi muutama pitempi hiustupsu. No näppäränä tyttönä tartuin koneeseen ja ajattelin hurauttaa ne pois. Ajoin sitten keskelle päätä 0-millisen vaon. 3 senttiä kertaa 10 senttiä kuulasta kaljua. Jepjep.

Vaihtoehdot:
1) Ajaa kokonaan 0-millinen lesbosiili
2) Kulkea pipossa 10 vuorokautta ja ajaa sitten uusi 9-millinen
3) Ajaa koko pää 6-millisellä jolloin ero ei ole niin huomattava (as if ei olisi)
4) Pitää pää pystyssä ja vakuuttaa ihmisille että tämä on kuten pitääkin

Fak. Aika paha. Ehdotuksia?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home