19.12.04

UHS - vihulaisen keksintö

Argh. UHS. Kolme kirjainta jotka pilaavat peli-iloni. Universal Hint System. Joku voisi väittää minun pilaavan iloni ihan itse mutta olen eri mieltä.

Se alkaa ihan oikeasta, aidosta jumitilanteesta. En tiedä mitä tehdä. Kate Walker tai Heather tai April Ryan (onpas minulla paljon naissankareita, mahtavaa!) pyörii ruudussa kuin pieru molskihousuissa enkä minä pääse pelissä eteenpäin. Katson UHS-vihjeen. Ai, sen puun takana olikin yksi oksa jota saattoi klikata! Huh, onneksi sain vinkin, nyt taas peli sujuu!

Kunnes koittaa seuraava hankalampi tilanne. Pohdin ratkaisua ehkä seitsemän minuuttia. Sitten kyllästyttää: olen minä jo kaikki paikat tsekannut, katsotaan nyt sitten uuhooässästä. Saan vihjeen, se on helppo. Lapsellisen helppo. Minun olisi pitänyt keksiä se itse. Jatkan pelaamista hapan maku suussani.

Joka kerta jaksan pohtia ratkaisua itsekseni vähemmän ja vähemmän aikaa, vihje vihjeeltä pelaaamisen into hiipuu. Jälleen: jotain struktuuria näihin pelihommiin, prkle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home