4.12.03

Elämä

Minulle puuskahdettiin eilen "En ennen tiennyt mitä tarkoittaa tehdä liikaa töitä mutta nyt ymmärrän. Eihän sulla ole elämään laisinkaan!" Totta. Aina ajoittain, tällaisina viikkoina, minulla ei ole omaa elämää. Olen tehnyt töitä kotona, iltatöistä palattuani, joka ilta tällä viikolla yli kahteentoista yöllä. Joka aamu olen noussut ennen seitsemää niitä jatkamaan. Olen zombie. Onneksi lupaukseni itselleni sai aikaan kieltäytymisen yhdestä työstä ensi keväänä. Olen luvannut itselleni että tahdon enemmän aikaa elämälle, itselleni, meille. Tämä syksy meni taas kiltteillessä ja suostuessa kaikkeen mutta ensi kevät näyttää paljon lupaavammalta. Jos nyt kaikki menee hyvin, olen silloin töissä maanantaista keskiviikkoon. Loppuaika on suunnittelutöille, jotka siis voisin hoitaa ihmisten aikaan, esimerkiksi torstai- ja perjantai-päivinä. Ja viikonloput olisivat vapaita, kokonaan! Käsittämättömän hieno ajatus. Sitä odotellessa...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home