2.6.04

Minä olen...

Meemissä mukana minäkin.

Olen..

nähnyt auringon nousevan järven takaa
Joo, laiturilla istuen ja kalliolla.

rakastunut onnellisesti ja onnettomasti
Kyllä. Molempia paljon. Teen kaikkea aina aika lailla paljon tai en lainkaan.

jättänyt ja tullut jätetyksi
Useinmiten jälkimmäistä. Olen vähän huono luopumaan.

suorittanut tutkintoja
Vasta yhden. Pitäisi jatkaa.

tuntenut itseni viisaaksi ja tyhmäksi
Viimeksi tänään. Koko ajan molempia. Siihen kai vaikuttavat sekä hormonitasapaino ja nukutun yöunen pituus.

saanut ylistystä
Toisinaan mutta sitä on vähän vaikea ottaa vastaan.

haukuttu idiootiksi
Itseasiassa yllättävän harvoin muiden kuin itseni toimesta.

pettänyt ja tullut petetyksi
Monenasteisesti. Ystävän pettämäksi tuleminen lienee kaikkein pahinta.

eronnut
Olen, seurustelusuhteesta ja kihlauksesta.

kantanut vanhempani hautaan
No en kirjaimellisesti kantanut mutta äitini olen haudannut.

pidellyt vastasyntynyttä lastani
En vielä!

noussut panssarivaunun, rahtilaivan ja suihkukoneen kyytiin
Darn. Tämä on yksi niistä asioista jotka olisi pitänyt tehdä jo tähän ikään menneessä mutta kun en niin en.

ampunut konepistoolilla
En. Tosin olen tähtäillyt lataamattomalla sellaisella kotibileissä, mutta sitä ei varmaan lasketa?

nepannut
Valitettavasti en.

juhlinut IFK:n nostaessa Kanada-maljan
En ymmärrä kysymystä.

juhlinut Saksan voittaessa maailmanmestaruuden
Ymmärrän kysymystä vielä vähemmän.

tuntenut itseni rikkaaksi ja köyhäksi
Olen seissyt Pelastusarmeijan leipäjonossa ja syönyt illallista Saslikissa. Aikaa tapahtumien välillä oli neljä vuotta.

ostanut vimeisillä kolikoillani ruisleivän
En, vaan pullon vettä ja vehnäleivän. Tapahtumapaikkana oli Puola ja suunta pohjoiseen.

syönyt puutarhassa uusia perunoita ja silliä
En. Liian harvoilla tuntemillani ihmisillä ilmeisesti on puutarha.

onkinut sateessa ahvenia
Joo! Se oli kivaa.

heitellyt tyttöjen hiuksiin takiaisia ja tuomenkehrääjäkoin toukkia
Eh... en?

herännyt viideltä aamulypsylle
En tätäkään.

astunut paljain jaloin lehmänpaskaan
En.

juossut saunasta usvaiseen järveen
Olen. Nautinnollista.

luistellut kuulaassa pakkasillassa kovaa
Vaikka Brahenkenttä ei taida olla niitä miljöitä joita tässä haeskellaan, niin kaikella uhallakin: kyllä.

hiihtänyt jään yli Seurasaareen
Tervasaareen, se oli Tervasaari.

lyönyt kunnarin ja pelannut nollapelin
Osataan. (Kts. vastaus toiseen kymykseen.)

hävinnyt paremmilleni
Eikös sitä aina niille hävitä?

noussut mestaruussarjaan ja pudonnut sieltä
En minä mihinkään ole pudonnut. (En tosin tiedä onko tämä mestaruussarja.)

juopunut hyvässä seurassa
[nasaaliäänellä] Hei, mä liikun taiteilijapiireissä. Todellakin.

keskustellut aamuun saakka
[Kireämmällä nasaalilla]Katso edellistä vastausta hei.

kuunnellut pimeässä Pink Floydia
Niin paljon. Ja ihan liian vanhana.

kahlannut Havis Amandassa
Kyllä ja huom. lisäksi uinut Urho Kekkosen patsaassa.

näyttänyt taskulampulla pilviin
Tietysti.

pyöräillyt halki aamukasteisen maiseman
Olen, Ruovedellä.

pelännyt vuorenhuipulla ja Eiffel-tornissa
Joopa joo. Ja Prahan junassa veitsiryöstäjääkin vähänsen.

valittanut hovioikeuteen
En.

nukkunut vastaleikatulla ruohikolla
Olettaisin niin.

ja lyönyt kirveellä jalkaani
Onneksi tältä on vältytty.

Näihin kuviin ja tunnelmiin jätän RaparperiBlogin nyt luultavasti viikoksi. Norjanmatkani on työreissu ja on hyvin kyseenalaista ehdinkö/ jaksanko löytää itselleni nettikahvilaa jossain aikataulun minuuttiraossa. Eli seuraava päivitys voi saapua vasta ensi viikon lauantaina. Pitäkää peukkuja ettei koneet putoile. Ja muistakaa halailla ihmisiä lähellä.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home