22.2.05

Aika meemi

10 vuotta sitten minä...
1. Vietin 18-vuotis-syntymäpäiviäni Semifinaalissa sadan lähimmän ystäväni kanssa.
2. Kirjoitin ylioppilaaksi.
3. Olin päättänyt päästä Teatterikorkeakouluun opiskelemaan näytelijäksi.

5 vuotta sitten minä...
1. Olin romuna.
2. Peruin ensimmäistä kertaa elämässäni ensi-illan.
3. Tein ensimmäisen dramatisointini.

3 vuotta sitten minä...
1. Hautasin äitini.
2. Tapasin Jussini.
3. Haaveilin romaanin kirjoittamisesta.

1 vuosi sitten minä...
1. Tein positiivisen raskaustestin.
2. Työskentelin seitsemälle eri työnantajalle.
3. Haaveilin romaanin kirjoittamisesta.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen oppinut elämään vauvan kanssa preesenssissä.
2. olen oppinut aika päteväksi allergiaruuan kokiksi.
3. Olen haaveillut romaanin kirjoittamisesta.

Eilen minä...
1. Leivoin hyviä sämpylöitä.
2. Kiukuttelin.
3. Mobilisoin pienimuotoisen palautetulvan Hesarin toimitukselle "lapsen on parasta nukkua yksin"-jutusta

Tänään minä...
1. Käyn apteekissa.
2. Vien vauvan liinakävelylle.
3. Kahvittelen ystävien kanssa.

Huomenna...
1. Hymyilen enemmän.
2. Teen hyvää ruokaa.
3. Aloitan uuden romaanin lukemisen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home